Berlin - Conclusie - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Charissa Kerkwijk - WaarBenJij.nu Berlin - Conclusie - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Charissa Kerkwijk - WaarBenJij.nu

Berlin - Conclusie

Blijf op de hoogte en volg Charissa

12 Augustus 2015 | Nederland, Oosterhout

Nu ik weer thuis ben, mijn 2 dikke harige kattenvriendjes weer lekker hebben kunnen knuffelen en lekker vannacht in mijn eigen bed heb geslapen kan ik het volgende concluderen:
Berlijn een prachtige stad is met prachtige gebouwen en door de verlaten plekjes met graffiti, de underground zijstraatjes en de volkstuintjes uniek is.
We hadden 4 volle dagen, maar dit was bij lange na niet genoeg en ik heb nog lang niet alles gezien, wat ik wilde zien! Natuurlijk heeft het warme weer ook meegespeeld, maar Berlijn is ook zo ontzettend groot...
Ook heb je na 3/4 dagen eindelijk een beetje door hoe alles werkt en hoe de stad in elkaar steekt en dan moet je weer gaan...
Wel zijn er zeker 50 kilometers lopend afgelegd, zo'n 10km per dag gemiddeld, met een uitschieter van de eerste volle dag, want toen hadden we er bijna 16!
Op www.berlijn-blog.nl kun je zo ontzettend veel leuke dingen vinden over zowel de toeristische dingen van Berlijn maar ook juist de 'verborgen' plekjes, dat ik een lange to-see-lijst heb van hier tot aan Berlijn en weer terug ;-)

Aangezien we zo vaak aangesproken zijn door toeristen in het Duits, we de stad ondertussen door hebben, nog niet alles gezien hebben én ik van het nachtleven nog geen 1% heb gezien, zie ik geen reden om niet terug te gaan! Misschien dan wel met een kleine groep in plaats van met z'n 2en.. Dit is immers leuker met het uitgaan =)

Conclusie: Berlijn is een mega toffe stad voor jong en oud en voor ieders wat wils en ik blijf informatie verzamelen over de plekjes die ik nog wil gaan zien, want ik ben nog lang niet klaar met Berlijn [L]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charissa

Actief sinds 05 Aug. 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 2812

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2015 - 11 Augustus 2015

Berlin

01 Oktober 2014 - 14 Oktober 2014

Mexico - Catalonia Tulum Beach resort *****

05 Augustus 2011 - 12 Augustus 2011

Bulgarije - Sunnybeach

Landen bezocht: